Wierzymy, że choć nie szata zdobi człowieka, to człowiek zdobi się w szacie – podkreśla nią swoją osobowość i daje wyraz swojej wyjątkowości.

MELIFLUO Marcas de Moda to połączenie hiszpańskiej i portugalskiej mody z miłością do mam i ich maluszków. Zajmujemy się dostawą najlepszej jakości ubrań, do butików, sklepów i hurtowni specjalizujących się w tej dziedzinie. Punktem rozpoznawalnym naszej marki jest dbałość o każdy szczegół i indywidualne podejście do każdego klienta. Pragniemy, by nasze marki były natchnieniem dla naszych pociech do odkrywania nowych horyzontów i wierzymy, że każda mama dostrzeże w nas potencjał.

Płatność

Przy składaniu zamówienia, w ciągu 7dni, wymagana jest wpłata 30% jego wartości. Kolejne 70%, wraz z ewentualnym kosztem przesyłki, należy wpłacić po otrzymaniu na skrzynkę pocztową potwierdzenia wykonania zamówienia przez producenta. Po dokonaniu wpłaty, zamówienie jest wysyłane na podany adres.

Płatność mogą Państwo dokonać poprzez przelew tradycyjny. Dane do przelewu wraz z dodatkowymi informacjami zostaną wysłane na Państwa skrzynkę pocztową, po złożeniu zamówienia.

Dostawa

Przy zakupach u poszczególnych marek powyżej 1000 euro, wysyłka jest darmowa. Jeśli zamówienie nie przekroczy określonej kwoty, koszt wysyłki naliczany jest indywidualnie ( około 30 € – 35 € za paczkę o wadze około 30kg ). Zamówienia od kilku marek nie sumują się.

Czas przesyłki jest indywidualny dla każdej marki, spowodowane jest to realizacją indywidualnych zamówień na zlecenie Kupującego. Więcej informacji uzyskają Państwo dzwoniąc pod numer 733 636 363, bądź pisząc na adres mailowy: info@melifluo.pl

Dodatkowa kwota za wysyłkę towaru podawana jest w wiadomości potwierdzającej realizację zamówienia, kiedy znana jest już waga przesyłki. Jest ona naliczana przy wpłacie 70% wartości zamówienia.

 

Warunki sprzedaży

Klientami marki MELIFLUO, mogą być wyłącznie osoby fizyczne lub prowadzące działalność gospodarczą. Sprzedaż odbywa się na zasadzie kontraktacji. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, producent otrzymuje zlecenie, i przystępuje do jego realizacji. Podczas zakładania konta należy podać dane przedsiębiorstwa, które następnie są weryfikowane przez administratora. Po rejestracji konta, uzyskają Państwo możliwość podglądu cen produktów, dostęp do danych użytkownika, a także możliwość przechowywania danych potrzebnych do wystawienia faktury. Dodatkową korzyścią jest łatwiejszy kontakt z Obsługą Klienta oraz podgląd złożonych zamówień.

Przy zamówieniach składanych w okresie od początku stycznia do połowy marca dotyczących kolekcji jesień/zima 2016/2017 występuje stuprocentowe prawdopodobieństwo ich realizacji. Przy zamówieniach składanych od połowy marca do połowy kwietnia, należy skontaktować się z Biurem Obsługi z zapytaniem o możliwość ich realizacji.

Zamówienia na kolekcje wiosna/lato 2017 złożone w terminie od czerwca do połowy sierpnia będą stuprocentowo realizowane. Zamówienia składane w terminie od połowy sierpnia do końca września należy wcześniej skonsultować z naszym pracownikiem.

Przy zakupach u poszczególnych marek powyżej 1000 euro, wysyłka jest darmowa. Jeśli zamówienie nie przekroczy określonej kwoty, koszt wysyłki naliczany jest indywidualnie ( około 30 € – 35 € za paczkę o wadze około 30kg ). Zamówienia od kilku marek nie sumują się.

Czas przesyłki jest indywidualny dla każdej marki, spowodowane jest to realizacją indywidualnych zamówień na zlecenie Kupującego. Więcej informacji uzyskają Państwo dzwoniąc pod numer 733 636 363, bądź pisząc na adres mailowy: info@melifluo.pl

Dodatkowa kwota za wysyłkę towaru podawana jest w wiadomości potwierdzającej realizację zamówienia, kiedy znana jest już waga przesyłki. Jest ona naliczana przy wpłacie 70% wartości zamówienia.

Przy składaniu zamówienia, w ciągu 7dni, wymagana jest wpłata 30% jego wartości. Kolejne 70%, wraz z ewentualnym kosztem przesyłki, należy wpłacić po otrzymaniu na skrzynkę pocztową potwierdzenia realizacji zamówienia. Po dokonaniu wpłaty, zamówienie jest wysyłane na podany adres.

Zwroty i reklamacja

Zamówienia składane są na zasadzie kontraktacji, w związku z tym zwrot zakupionych towarów nie jest możliwy. Jest to spowodowane realizacją indywidualnych zamówień na zlecenie Kupującego. W sprawie reklamacji, prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta, który udzieli Państwu szczegółowych informacji.